Akcesoria firmowe - jakie wybrać

Akcesoria firmowe - jakie wybrać?

Nadrzędnym celem wszystkich przedsiębiorców jest dotarcie do szerokiego grona odbiorców po to, by zwiększyć sprzedaż oferowanych produktów. Istnieje wiele narzędzi marketingowych, które pomagają w wypromowaniu danej firmy – może to być działalność w Internecie czy reklama radiowa. Aby firma stała się rozpoznawalna wśród lokalnych klientów, jednocześnie wyróżniając się na tle konkurencji, warto postawić na oryginalne formy marketingowe, takie jak rollup, baner czy koszulki reklamowe.

Baner reklamowy

Jeżeli zależy ci na tym, żeby zwrócić uwagę potencjalnych klientów i dzięki temu zyskać nową grupę docelową, zdecyduj się na baner reklamowy. Możesz wybrać produkt jednostronny, dwustronny, laminowany, siatkowy, a nawet odblaskowy. Ustawiony w odpowiednim miejscu, zwróci uwagę przechodniów, zapisując się w ich pamięci.

Baner to rodzaj reklamy wielkoformatowej (mającej nawet kilka metrów) złożonej ze stelażu i specjalnego lekkiego, nieprześwitującego materiału, na którym drukuje się grafikę lub fotografię za pomocą wybranej technologii, np. druku solwentowego. Konstrukcja może być przymocowana do ogrodzenia bądź płotu przy użyciu opaski uciskowej. Baner bardzo często umieszcza się również na elewacjach budynków

Baner to doskonały nośnik reklamowy. Jest trwały, estetyczny, odporny na czynniki zewnętrzne, widoczny z daleka. Jeżeli zawarty na nim przekaz będzie czytelny i kreatywny, na pewno wzbudzi ogromne zainteresowanie wśród odbiorców.

Rollup reklamowy

Rollup reklamowy to świetny sposób wyeksponowania informacji. Składa się z aluminiowego masztu oraz kasety z plakatem. Jest prosty w montażu, łatwo go przetransportować w wybrane miejsce, do tego przyciąga uwagę odbiorców.

Rollup sprawdzi się na targach, konferencjach, w centrach handlowych czy biurach. Może pełnić funkcję:

  • - dekoracyjną – nie tylko urozmaici przestrzeń firmową, lecz także przykuje wzrok klientów odwiedzających dane przedsiębiorstwo,

  • - reprezentacyjną – dzięki takiej formie reklamy można zbudować pozytywny wizerunek firmy oraz zaistnieć na rynku,

  • - promocyjną – oryginalny nośnik informacji może posłużyć do reklamowania oferowanych przez firmę produktów czy usług, co spowoduje wzrost sprzedaży danych towarów.

Gadżety reklamowe

Akcesoria reklamowe, na które warto się zdecydować to długopisy, kubki i smycze. Można się również pokusić o zakup breloków i odblasków z logo czy nazwą przedsiębiorstwa. Spersonalizowane gadżety podkreślą prestiż firmy, a także wpłyną pozytywnie na jej odbiór wśród klientów i kontrahentów.

Torby reklamowe

Torby reklamowe z nadrukiem to praktyczny gadżet, na który naprawdę warto się zdecydować. Tak jak w przypadku innych akcesoriów, również i one zbudują pozytywne skojarzenie z konkretną marką oraz więź pomiędzy właścicielem firmy a odbiorcą.

Torby reklamowe to prosty środek przekazu. Dana treść prezentowana jest nie tylko jednej osobie (tej, która nosi torebkę z logo), lecz wszystkim, które mają okazję ją zobaczyć – rodzinie, znajomym, sąsiadom, a nawet przechodniom mijanym na ulicy.

Kto powinien zainwestować w torby z nadrukiem? Firmy działające w branży modowej, spożywczej, artystycznej, eventowej, wystawienniczej i wiele innych.

Koszulki reklamowe

Koszulki reklamowe sprawdzą się na konferencjach, targach pracy czy różnego rodzaju eventach biznesowych. Pracownicy ubrani w oryginalne bluzki z nadrukiem wzbudzą zainteresowanie w potencjalnych klientach i kontrahentach.

Koszulki z logo firmy to również praktyczny prezent, np. z okazji świąt. Pracownicy mogą nosić uniwersalną odzież nie tylko w pracy, lecz także na co dzień, dzięki czemu marka ma szansę dotrzeć do nowych odbiorców.

Ponadto koszulki firmowe stanowią doskonałe narzędzie marketingu lokalnego. To doskonała metoda budowania świadomości marki, a także wzmocnienie więzi między samymi pracownikami, co wpływa znacząco na efektywność ich pracy w zespole.